piątek, 16 listopada 2012

design


1.Czekoladowy pokaz mody w SzanghajuW ramach Salon du Chocolat odbył się pokaz czekoladowej mody,gorsety, torebki, wachlarze, spódniczki i całe mnóstwo innych ubrań i dodatków.zrobionych tylko i wyłącznie z czekolady!




2.Tenisowe piłki autorstwa ChanelDesignerskie  z logiemsłynnej francuskie marki będądostępne niedługo w sprzedażyDodatkowo, w zestawie znajdzie się także elegancka saszetka, w której będzie można je przechowywać. 

3.A jak wam podoba się batonikowy portfel?Sądzę,że jest to dość pomysłoweAle jak coś takiego sprawdza się w praktyce?Ten niesamowity dodatek autorstwa Maison Martin Margielamożna zakupić w cenie  $410,











































4. Belma Arnautović postanowiła 
zaprojektować buty 
dla wszystkich miłośników M&m'sów
Choć nie cechują się praktycznością 
To jednak wprowadają coś nowego na desingerski rynek
Czy wykorzystanie słodyczy jako materiału budulcowego było dobrym pomysłem?
















5. Jestem wielką wielbicielką strojów Mayi Hansen,
której stroje pokazywał już nie raz,gdyż uważam
jej gorsety,a właściwie całe kolekcje
za zaprojektowane z wielkim wyczuciem
Są idealną finezją seksowności i słodyczy

4 komentarze:

  1. nominowałam cię u mnie na blogu, zapraszam ;)
    http://bulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ten czekoladowy pokaz mody ;d ciekawe... ;))
    jejku ile to pracy przy tym było
    i jeszcze odpowiednie warunki by się nie roztopiła...
    widać, że się komuś nudziło xD
    hymm ten portfel orginalny ;p
    przynajmniej jedyny w swoim rodzaju ;)
    gratuluję nominacji - należały ci się ;**
    mój podpis z eveline320 zmieniam na dragonfly
    buziaki ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hymm - chyba jesteś nominowana kolejny raz i tym razem przeze mnie ;))
      wpadnij,a dowiesz się co i jak ;**

      Usuń
  3. Fajny pomysł na czekoladoowy pokaz. :D masa roboty o.O


    U mnie pojawiła się 26 piosenka! :)
    http://viva-la-vida-sin-fronteras.blogspot.com/2012/11/piosenka-dwudziesta-szosta-powrot.html

    Wpadnij i skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń

komenty:)