piątek, 20 lipca 2012

wczoraj+bransoletki

Wczoraj z powodu tak wspaniałej pogody,wahałam się czy w ogóle wychodzić z domu.Jednak stwierdziłam,że szkoda siedzieć w domu i poszłam z Natalką i Adą na pizze.Następnie popałętałyśmy się po mieście i pojechałam do Piotrkowa na zakupy.Upolowałam sobie  kremową koronkową bluzeczkę,którą kiedyś wam pokarzę>< i 3 śliczne bransoletki z Glittera z napisami BEST,FRIEND i FOREVER ,które mam zamiar dać przyjaciółką po powrocie z wakacji:D
                                                                      bransoletki
                                                                 Glitter 3szt-ok.35 zł
                                                                    i zdjęcia Nati

Stworzyłam kolejny nagłówek,który na pewno nie jest tym ostatecznym,bo postanowiłam coś narysować,zeskanować i dodać do nagłówka a więc zobaczymy :P
Oprócz tego jakaś zbitka zrobiona pod wpływem nudy




3 komentarze:

komenty:)