piątek, 20 lipca 2012

how to do ombre nails?

Parę  sposobów na fajne paznoksie latem
Nie piszę bo obecnie mam remont pokoju!
Z którego strasznie się cieszę
Pokarzę efekty jak skończę ^^
a więc:

1.HOW TO DO METALIC NAILS?
2.HOW TO DO AMAZING RAINBOW NAILS?
3.HOW TO DO GALAXY NAILS?


4.HOW TO DO MINT-GOLD NAILS?
                                                              AND THE MOST FAMOUS
5.HOW TO DO OMBRE NAILS?
na dziś to wszystko papa:)
mmm...ostatni koktajl z coffe heaven 
pity w jakiejś galerii handlowej
    ok paaaa:p

7 komentarzy:

  1. śliczny blog, a jeśli chodzi o paznokcie ombre to robiłam, ale mi nie wyszło . :)
    +Dodaje do obserwowanych może rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię blogi na których jest coś o paznokciach, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te paznokcie^^, robiłam je ale chyba mi nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie super! :) A blog jeszcze lepszy ;) Obserwuję!
    I zapraszam do mnie: http://rysunek-milena.blogspot.com :>
    Zachęcam do obserwowania ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm nie wydaje się to aż takie trudne. Muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń

komenty:)