poniedziałek, 16 lipca 2012

nagłówek

pracuję nad zmiana nagłówku,ale zupełnie nie mam pojęcia jak to się robi:(
jak na razie nagłówki robiła Julia.mnie nie chce się czekać aż wróci,a nagłówek aż
błaga o wymienienie go ahhhh....na razie jest jeden.Zdecydowałam się używać photoskape'a
i zmieniłam ze starego:

na nowy:
 nie jest aż tak źle,to dopiero pierwszy co oznacza,że na pewno ulegnie zmianie:)
zaczęłam też robić animacje,co okazało się bardzo proste :D oto ona:

AAAA i zapomniałam...Wczoraj w galerii zaczepiło mnie 2 panów prosząc,o zrobienie zdjęć mojego ubioru.A więc się zgodziłam.Zdjęcia mają przedstawiać mode uliczną.Na drugi dzień już znalazły się w internecie:)"łapanie ciekawie ubranych ludzi"odbywa się co weekend w galerii łódzkiej.
na zdjęciu wyszłam koszmarnie,no ale cóż ważne że mnie wzięli><
reszta:http://pret-a-fote.pl/timthumb.php?src=http://pret-a-fote.pl/galeria/2012-07-15/pafs2-01_pofoto_03.jpg&w=513



6 komentarzy:

  1. Wcale nie wyszłaś koszmarnie, całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czego chcesz ? ładnie wyszłaś:*
    tak przy okazji, jak kursor myszki zmienia na Twojej stronie kształt (jest jakimś ludziko-ciastkiem) ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w układzie klikasz dodaj gadzet następnie HTLM/Java sprit i szukasz sobie w internecie kursora i kopiujesz kod HTLM i wklejasz w treść

    OdpowiedzUsuń
  4. profilki.blogspot.com czyli muzyka, blokada kopiowania, zegary, kolorowe odwiedziny i kursory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, po za tym fajny blog.
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komenty:)