poniedziałek, 16 lipca 2012

zakupy+D.I.Y

Wczoraj byłam w Łodzi na zakupach.Było nawet nieźle.Najpierw pojechałam do Galerii, a potem do Ptaka :).W końcu upolowałam sobie spodnie i przy okazji dorwałam jakąś bluzkę:p.Nie miałam za bardzo czasu wczoraj,żeby pisać dlatego dzisiaj uzupełniam:D.Miałam trochę wolnego czasu na zrobienie i dodanie zdjęć,więc przy okazji dodam moje D.I.Y,na które czasami mam fazy jak mi się chce :)Oprócz tego zebrałam się,żeby w końcu zamówić Vansy.Uznałam,że już mam dość,ciągłego poszukiwania Arbuzowych.W internecie ,albo są podróby sprowadzane z chin albo dziecięca rozmiarówka .DOŚĆ TEGO!Dziś zamówię pomarańczowe rybki!Zastanawiam się ile postów na dzień pisać żeby było chociaż trochę systematycznie,chociaż nie zawsze mogę:(Nie wiem co z resztą dnia,bo nadal mam trochę zwichniętą nogą,ale może jakiś wypad z Moniką i Natalką?Ech...idę się ogarnąć.Nie wierze że tak wcześnie wstałam!!
a więc:

spodnie:jeansy slim-pull&bear 


bluzka:oversize-Ptak

zestawik:)
                                                      i ogólne D.I.Y na razie 3 rzeczy
1.
                                            spódnica maxi,bardzo łatwa do uszyci i efektowna
                                                         chociaż niezbyt w moim stylu
                                           do jej uszycia wystarczy kawałek materiału i nitka
2.
                                                              sorry,że niezbyt ostre
                                                        koszulka z napisem DEAD PONY
                                                              do której dołożyłam frędzle
                                                     pochodzi z http://www.glovestar.pl/
3.
                                                spódniczka w całości szyta na maszynie
                                                            choć też dosyć łatwa :)
                                                            xoxoxoxoxoxoxoxoxo
                                                             na razie to tyle papa:*

1 komentarz:

komenty:)