piątek, 20 stycznia 2012

domy

Przepraszam,że zmieniłam adres bloga i nie można było go znaleźć,ale już chyba można... dziś nie zagadnę o szkole, bo za równy tydzień ferie(dla niektórych)!W zasadzie to nawet się ciesze:) drugiego podejścia do nagłówka nie bylo ba mam dość po pierwszym;/a teraz?Teraz właśnie może obejże jakąć anime, może...death note,the melancholy of Haruhi Suzumiya,rosario tu vampire lub uminenko no naku koro ni :)może nawet zrobimy pajama party z moją przyjaciółką,której ujawnie dziś imię...a więc....wiem,że to jest tak bardzo ekscytujące xd...ma na imię...Julia :p.przy okazji niedługo bedę robiła remont,więc pomyślałam,że dodam pare fajnych domków,ale przed tym jeszcze wymienione wyżej anime :)
death note











the meloncholy of Haruhi Suzumiya











Rosario to Vampire













uminenko no naku koro ni











a teraz domki :)
muzyka:)
a teraz wybaczcie,ale idę złożyć wizytę mojej prywatnej toalecie

1 komentarz:

komenty:)